Nahrávam dáta...
FAQ

VRÁTENIE/VÝMENA TOVARU

Koľko času mám na vrátenie/výmenu výrobku?

Od okamihu prijatia balíka máte 14 dní na požiadanie o vrátenie alebo výmenu výrobku a 100 dní na zaslanie balíka do nášho skladu.

Kto platí náklady na vrátenie/výmenu?

Vrátenie tovaru - náklady na dopravu hradí zákazník.
Výmena - zákazník zaplatí náklady na dopravu do nášho skladu a my mu bezplatne zašleme vymenený tovar.

Kde nájdem formulár na vrátenie?

Ku každej objednávke prikladáme formulár na vrátenie tovaru. Môžete si ho stiahnuť aj kliknutím na nižšie uvedené políčko:

Na akú adresu mám poslať balík?

Všetky vrátenia a výmeny zasielajte na nižšie uvedenú adresu:
GUSTO
ul. P.O. BOX 7
790 84 MIKULOVICE U JESENIKU

Ako dlho bude trvať vrátenie finančných prostriedkov na môj bankový účet?

Vrátenie peňazí sa na vašom účte objaví do 14 dní po prijatí zásielky.

REKLAMÁCIE

Ako dlho sa na výrobky zakúpené v obchode vzťahuje záruka?

Na výrobky zakúpené v našom obchode sa vzťahuje dvojročná záruka.

Na akú adresu mám poslať reklamovaný výrobok?

GUSTO
P.O. BOX 7
790 84 MIKULOVICE U JESENIKU

Aké dokumenty mám priložiť k zásielke?

K zásielke musí byť priložený vyplnený formulár sťažnosti, ktorý nájdete tu stiahnuť tu.

Kto hradí náklady na dopravu?

Náklady na prepravu poškodeného tovaru do predajne hradí zákazník. Ak je reklamácia uznaná, zákazníkovi bude na náklady spoločnosti zaslaný nový alebo opravený výrobok. V prípade zamietnutia reklamácie bude tovar vrátený na náklady zákazníka.

Ako dlho budem čakať na preskúmanie rozhodnutia?

Rozhodnutie sa prijme do 14 dní odo dňa doručenia balíka na posúdenie.

Na čo sa NIE je možné sťažovať?

Reklamácie sa neúčtujú za nesprávne používanie tovaru (otlaky, odreniny, škrabance, rôzne škvrny a zmeny farby).

DOPRAVA

Aké spôsoby doručenia sú k dispozícii?

V Panikabelkova môžete využiť rôzne spôsoby doručenia. Pozri tiež a vyberte si možnosť, ktorá vám najviac vyhovuje.

Kedy dostanem objednaný výrobok?

Ak si vyberiete možnosť dobierky, zásielku spracujeme okamžite. V prípade elektronických platieb spracujeme platbu okamžite po pripísaní aby sa zabezpečilo, že vaša objednávka bude odoslaná do dvoch dní od jej zadania. do dvoch dní od prijatia objednávky.

FIZÉS

Aké spôsoby platby sú k dispozícii?

V spoločnosti Panikabelkova môžete za svoju objednávku zaplatiť niekoľkými spôsobmi: na dobierku, tradičný bankový prevod na váš účet, platba prostredníctvom webových stránok. Tu podrobnosti o dostupných spôsoboch platby:

Koľko času mám na zaplatenie objednávky?

Celkový čas platby je 7 pracovných dní. Ak nie je zaplatené, pošlite e-mail do 4 dní s upozornením na platbu. Od okamihu prijatia e-mailu bude vaša objednávka aktívna počas nasledujúcich 3 dní. na dokončenie transakcie.

  • cz
  • ro
  • hu
You can find PaniKabelková.sk at GLAMI.sk